Rabu, 13 Januari 2010

.:PeNgAlAmaN:.

Seronok,Happy,Bahagia,Bertuah dan sebagainya...memang seronok sangar dapat join rakaman rancangan Tanyalah Ustaz..



Banyak ilmu yang dipelajari masa rakaman tersebut, mantap-mantap ahli panel jemputan rancangan tu,tp pe yang bestnya, aku dapat 2 ilmu pada satu masa, pertamanya ilmu mengenai agama, keduanya ilmu mengenai di sebalik tabir sesuatu rancangan. memang bes la dapat kongsi pengalaman mengenai aktiviti di sebalik tabir ni, mmg satu kerja yg memenatkan,tetapi ia memuaskan bila hasil yang kita perolehi sesangat cantik. kalu kita tengok tv cantik kan suasana dia,tapi sebenarnya tak de la cantik mana pun biasa je, penuh dengan wayar camera je. hehehhe...kantoi la pulak....





Antara kenangannya :


tak kisah lah orang ramai or tak...nak gak bergambar kat sini...cantik tu...tv3 besar gitu...



ni lak logo tv8 and tv9....



yang paling dibanggakan oleh aku la,tak tau la orang lain, budak ni masih mudah dari diri aku sendiri tapi dah pakar dalam menggunakan camera, dari beliau lah aku dapat belajar cm ne nak gunakan kamera,apa fungsi kamera, dan kelebihan kamera. yang kagumnya kamera tu kamera besar, mula jumpa dia aku ingatkan dah umur 24 keatas cz tengok cara dia guna kamera tu cm dah 10 tahun guna, punya la hebat, memang membangakan, satu insiparasi kepada rakan-rakan yang lain, yang mana umur tidak menjadi batasan untuk kita berjaya. heheh...tak aci la, aku yang minat dengan dunia kamera dan teknologi mamat kecik ni lak yang pandai dulu dari aku, tak boleh jadi ni, aku kene pandai gak, tak kisah la orang nak cakap pe, yang penting aku nak belajar. depa nk ckp gedik ka, mengada ka, tak kisah yang penting aku leh belajar. belajar je dengan sesapa pun, tanpa kira umur, asal org yang kita belajar tu ada ilmu.....




ni lak gambar ku yang kepoyolan, biar la tak pandai nk guna pun, asal berlagak pandai sudah, nanti lama-lama pandai la tu, tp cm cmburu lak dgn mamat kecil tadi tu,tak padan dgn kecik tp dah pndai guna kamera, kamera tu pun lebih besar dari dia....

ha tu je la ye...dah penat la....wassalam












1 ulasan:

mohad berkata...

selamat tahun baru...